Tervezet 2011-re.

Sziasztok
A 2010-ben bevezett technikai szabályokban nem lesz változás. Próbáljuk betartani és betartatni a szabályokat. Ezzel kapcsolatban Laczkó Laci továbbra is várja az esetleges kérdéseket.

Általános szabályelveket tekintve viszont van néhány bevezetésre váró javaslat. Úgymint:
 – A mostani abszolút értékelést felváltaná a széria abszolút, túra abszolút és a prototípus abszolút értékelés. A zöld kategóriás és a hátsókerekes autók értékelése továbbra is a bajnokságba benevezők, (és nem a veresenyre benevezők) létszámától függ.
 – A 2010-es bajnoki sorrendet figyelembe véve kialakításra kerülne egy 10-15 fős csapat, amely állandó rajtszámmal versenyezné végig az évadot (1, 2, 3..). Ez azt jelenti, hogy mindig a verseny elején indulnak, kicsit megnehezítve az Ő dolgukat, és megkönnyítve a versenyzőtársaikét.
 – A magyar bajnokság jelen pillanatban 8 futamra van tervezve. Ez még kiegészülhet egy futammal, ami Szlovákiában lenne. Ez a történet egyezetetés alatt van, de fontos lenne az összes szlalomos véleménye. Nagyon fontos! Éppen ezért kérek mindenkit arra, hogy reális mérleges után jelezze véleményét felém. A véleményekből csinálok egy összesítést (név nélkül is akár), és megosztom Veletek. Megpróbálunk olyan helyszínt keresni, amely közel van a határhoz, és azt is elérni, hogy a kinti verseny FIA CEZ Zóna verseny legyen. Ez ugye azért fontos, mert akkor a kinti versenyen indulók teljesítik a külföldi versenyfeltételt a Zóbna értékeléshez.
 – A versenypálya kialakításának szempontjai között szerepel a tempó is, de nemcsak az! Megpróbálunk nehány trükköt is belevinni a nyomvonalba, ami talán látványossá és érdekessé teheti a versenyeket. Most már egyre többen látják a jól szervezett sorozatot az OSzAK-ban, de a "lassú" pályák miatt is nem vesznek részt a versenyeinken. Próbáljuk meg megismertetni velük is az új irányvonalat, hiszen jobb egy 80-100 fős mezőnyben küzdeni, mint a 40-50 indulósban.
 – A fórumon felvetett 1150-es köbcentihatár: Jó lenne tudni, hogy hányan is élveznék ezt a megosztást. A helyi versenykiírások úgyis tartalmazni fognak egy olyan mondatot, hogy "Ha az adott kategóriában 4 nevezésnél kevesebb érkezik, akkor automatikausan egyel magasabb kategóriába kerülnek besorolásra a versenyzők". Vagyis visszakerülnek az 1400 ccm határig. 5 vagy 6 nevezéstől megy úgyis a teljes pontosztás a kategóriákban.

Versenynaptár tervezetek:
 – FIA CEZ versenysnaptár tervezet 2011-re:
      – 04. 25. Teesdorf – Ausztria
      – 05. 22. Zlin – Csehország
      – 05. 29. Prerov – Csehország
      – 06. 12. Zágráb – Horvátország
      – 06. 26. Kecskemét – Magyarország
      – 07. 17. Teesdorf – Ausztria
      – 08. 28. Puchov – Szlovákia
      – 09. 04. Kakucs – Magyarország
      – 09. 25. Cita di Bolca – Olaszország.
 – Országos bajnokság versenynaptár tervezet 2011-re:
      – 04. 03 Kecskemét, Gokart Stadion
      – 05. 01 ??
      – 05. 29 Kalocsa – Foktő
      – 06. 26 Kecskemét, Gokart Stadion. AUT OB is!
      – 07. 24 Visonta
      – 09. 04 KakucsRing, SVK OB is!?
      – 10. 02 Kalocsa – Foktő
      – 10. 30 Visonta
 Az időpontokat mindenképpen tartani szeretnénk, a helyszínekben lehet még változás. Főleg, ha Ti is előálltok valami jó ötlettel.

Tervezet 2011-re.
Scroll to top